Kaj storiti v primeru škodnega dogodka na občinskih javnih površinah?
1. Preveriti, ali se je škodni dogodek zgodil na občinski cesti oziroma kraju, za katerega je občina odgovorna (evidenco kategoriziranih cest vodi Režijski obrat Občine Hoče - Slivnica, tel: 02/ 616 53 31).
2. Občini posredovati zahtevek z izpolnjenim obrazcem prijava škode, z vsemi potrebnimi podatki za prijavo škodnega primera zavarovalnici:
- ime, priimek in naslov oškodovanca,
- čas (datum in ura) ter kraj dogodka,
- kratek, a točen, opis dogodka,
- poškodbe, ki so jih utrpele druge osebe (ne oškodovanec, ki uveljavlja odškodninski zahtevek),
- poškodbe na tujih stvareh,
- višina škode oziroma odškodnine,
- podatke o vozilu (v primeru, da je škoda nastala na vozilu),
- druge pomembne podatke.
3. Zahtevku priložiti vso dokumentacijo:policijski zapisnik s kraja dogodka (se zahteva pri vseh prometnih nesrečah in v primerih, kjer je nastala materialna škoda, včasih pa tudi v primerih nematerialne škode),
- zdravniško dokumentacijo,
- fotografijo kraja dogodka in nastale škode,
- drugo pomembno dokumentacijo.
Vse zahtevke, iz katerih izhaja odgovornost občine, pošljemo na zavarovalnico v nadaljnjo obravnavo. Zavarovalnica vse podatke še enkrat preveri. V kolikor se ugotovi, da je odgovornost občine res podana, se škoda povrne.
OPOZORILO: Vsaka uporaba javnih površin v nasprotju z njenim namenom je na lastno odgovornost (rolanje po pločnikih, kolesarjenje zunaj urejenih kolesarskih poti, ipd.)!